Agenti ai guvernului american se „joaca de-a extraterestri”. Unele teorii ale conspiratiei sustin ca rapirile oamenilor si extraterestrii atat de temuti sunt de fapt experimente facute de guvern si agenti deghizati in extraterestri, cu costume speciale. Agentii astia lucreaza pentru un grup numit Cabal, care isi doreste sa domine lumea. Ei se folosesc de holograme pentru a-i pacali pe oamenii creduli inainte de a le intra in casa, a-i rapi si a-i duce intr-o locatie securizata unde sa fie torturati pana la epuizare.
Scopul e sa convingi victimele ca extraterestrii sunt rai. Se mai utilizeaza si masinarii psihotronice pentru a induce emotii puternice si senzatii de prezente ciudate langa tine. La final, prizonierii de ocazie sunt lasati liberi, dar nu inainte de a li se inocula ideea ca tot ce au patit le-a fost facut de extraterestri.
Publicitatea subliminala. Unul dintre subiectele mele favorite, publicitatea subliminala se refera la ascunderea unor mesaje greu de gasit si de perceput de omul obisnuit, in interiorul produsului publicitar impachetat-si aici poate interveni subliminalul-pentru a-l determina sa cumpere respectivul produs si nu altul. Totul a inceput cu o cercetare care a avut loc intr-un cinematograf, obiectele unde s-au introdus mesaje subliminale fiind Coca Cola si floricelele-vanzarile au fost unele record pentru acel cinema. Cu toate astea, incercarile de reproducere a experimentului socant au fost sortite esecului si nu s-a putut dovedi nimic. Zvonul ca marile companii vor sa ne faca sa le luam produsele s-a raspandit repede si oamenii au inceput sa fie obsedati de ideea ca trebuie sa gasim o cale sa ne aparam de subliminal. Chiar si legi au fost initiate, insa fara succes. Influente corporatista si-a spus cuvantul si publicitatea subliminala a rezistat oricaror incercarit de shut-down. Uneori mesajele subliminale nu prea merg la toate categoriile de public-tinta, asa ca publicitarii recurg la tehnici manipulative mult mai… subtile. Ce vor de fapt publicitarii astia?
Vor urmatorul lucru: sa construiasca o relatie cu noi baza pe emotie, o punte intre produsul lor si mintea noastra ca un burete, totul la nivel instictual-sunetele, melodiile, din timpul reclamelor, care ne plac si pe care le cam repetam uneori-de exemplu, gingle-ul de la Acasa TV, sunetul de la Mr. Proper, de la reclama de Craciun geniala la Coca Cola cu tirurile din oraselul plin de zapada si repetarea obsesiva a propozitiei „Sarbatorile vin”-cunoscute si ca „earworms”-„viermi ai urechilor”, sunt facute special sa-ti ramana intiparite in cap. Recent, Facebook a jucat murdar si a dus publicitatea invaziva la un alt nivel, introducand status-uri de la prieteni in care se mentiona o poveste sponsorizata de o companie.
No comments:
Post a Comment