Spre deosebire de publicitatea traditionala, realizata outdoor, la tv, radio, in ziare, reviste, publicitatea online este mai ieftina, mai usor de urmarit, targetarea este mult simplificata, publicul tinta este mai usor de definit. Promovarea online pleaca de in primul rand de la o optimizare SEO de calitate, de la o analiza a volumului de cautari si a modului in care site-ul raspunde in raport cu tehnicile implementate.
O promovare pe Internet nu poate incepe pana cand procesul de indexare si statisticile referitoare la site nu sunt verificate pentru o pozitionare cat mai corecta a cuvintelor cheie. Designul site-ului, modul in care a fost gandita arhitectura, continutul, toate sunt importante pentru configurarea unei campanii de promovare realizate de firme ce ofera servicii promovare online de calitate. In momentul de fata promovarea online are trei componente: SEO, AdWords, retele sociale. Promovarea AdWords vizeaza obtinerea de CPC mici si scoring CTR ridicat, rezultatele sunt imediate, instrumentele moderne de monitorizare permit verificarea si controlul deplin asupra mersului campaniei de promovare. Campaniile AdWords permit alegerea si modificarea rapida a bugetului, numarul de vizitatori e usor de monitorizat, rezultatele determina modificarea din mers a campaniei, targetarea e foarte precisa, se poate alege chiar si orasul unde sa se desfasoare campania online.
De cealalta parte, campaniile SEO vizeaza traficul de calitate si optimizarea pentru motoarele de cautare in asa fel incat pe site sa ajunga doar utilizatorii interesati de produse si servicii care pot cumpara sau cere oferte. A treia componenta a promovarii online si cea mai populara astazi este cea prin retelele de socializare, in special Facebook. Promovoarea prin Facebook este una targetata, Facebook Ads sunt o sursa foarte importanta de trafic organic, ajuta la cresterea vizibilitatii online si consolideaza brandul promovat. Toate reclamele afisate sunt personalizabile, monitorizarea campaniei este foarte simpla, informatiile despre utilizatori si trafic generat sunt generate in timp real, asa ca exista un control complet asupra Facebook Ads.
De obicei se folosesc toate cele trei tipuri de promovare pentru o campanie reusita, uneori se poate testa utilizarea a doar doua componente, alteori a uneia singure, in functie de afacerea online si de scopul final al proprietarului.
No comments:
Post a Comment