Tu cum ingrijesti parul vopsit?

Mie imi place foarte mult sa experimentez cu nuantele in parul meu, mai nou, sunt roscata si imi place enorm de mult culoarea. Nu pot sa spun, insa, ca aceste experimente nu au afectat nici intr-un fel sanatatea parului meu, ba, din contra, acesta era foarte deteriorat la un moment dat. Acum insa, ca m-am vopsit recent si suntem la inceputul iernii, am cautat ce produse pot folosi, pe langa samponul clasic, ca sa-mi pastrez cat mai mult culoarea si sa imi revitalizez parul.

Am ales produsele Biosilk Romania, de fapt, folosesc, de vreo doua spatamani, un balsam de la Biosilk Romania, care mi se pare de-a dreptul senzational. In primul rand, nu este un balsam ca toate celelalte. Aceste are proteine din matase, extract de bambus, coacaze si zmeura. Este o combinatie neobisnuita asa e? Dar balsamul hidrateaza si curata parul extraordinar de bine. Acest balsam marca Biosilk Romania este destinat anume pentru parul vopsit sau tratat chimic, de aceea, daca este in cautarea unui balsam care sa-ti revitalizeze podoaba capilara, nu ezita sa-l incerci. Desigur, balsamul are rolul de a mentine culoare pentru o perioada cat mai lunga de timp, in paralel, ofera protectie impotriva factorilor de mediu, cum ar fi vantul, umezeala si caldura. Poti comanda si online produse Biosilk Romania.

Exista o serie intreaga de sampoane pentru parul vopsit, dintre care unele foarte eficiente, care te ajuta sa-ti pastrezi culoarea cat mai mult timp. Iti recomand, sa incerci neaparat o masca pentru parul degradat sau tratat chimic. Aceasta se aplica doar pe lungimea parului, nu si la radacini si are rolul de a-l hidrata si de a-l fortifica. Parul devine mult mai stralucitor si mai matasos. Incepe sa folosesti produse speciale, imediat dupa vopsirea parului.

No comments:

Post a Comment