Valoarea primului salariu

Fiecare dintre noi asteapta cu nerabdare sa vina ziua primului salariu din viata lui. Dupa o facultate foarte frumoasa dar destul de lunga, care este arhitectura, m-am angajat la o firma de proiectare din Brasov si dupa o luna am avut satisfactia primului salariu. Au trecut patru ani de atunci, dar primul salariu a ramas o frumoasa si neuitata amintire. Acest lucru a fost determinat de o decizie pe care am luat-o impreuna cu mama, la primirea primilor mei bani munciti. Ea mi-a spus ca primii bani nu trebuie cheltuiti pe orice. Ei se investesc in ceva care ramane in timp si-ti aminteste de inceputurile vietii pe ,,propriile picioare”.

Mi s-a parut interesanta propunerea, cu ,,filosofia ei de viata”. Am intrebat-o ce as putea face cu banii in acest caz si ea a fost de parere sa-mi cumpar bijuterii. Pentru ca bijuteriile mele preferate sunt cele din argint, am trecut la fapte, la cautarile pe internet. Asa am aflat de firma de bijuterii www.zamoracollection.ro . Lumea albului argintiu si a celor mai frumoase culori spectrale din pietrele bijuteriilor Zamora m-a incantat, astfel ca acolo mi-am trimis, integral, primul meu salariu. Satisfactia a fost pe masura, pentru ca mi-am cumparat doua seturi din argint rodiat, cu cercei, inel si colier, unul cu zultanite si unul cu pietre multicolore din zirconia si doua bratari din argint rodiat fara pietre. Mi s-a parut mai interesant sa existe incarcatura de bijuterii cu pietre colorate la cercei si colier si sa ramana argintul simplu la mana, pentru a evita o imagine stridenta si prea aglomerata de pietre.

Port cu mare placere toate aceste bijuterii din argint - rezultatul primului meu salariu. Le combin in toate modurile posibile, fac din ele o multime de variante si ma simt de fiecare data innoita. Bineinteles ca nu se putea sa nu-i ofer si mamei o amintire din argint, din primul meu salariu. I-am cumparat un pandantiv cu o piatra frumoasa din zultanit si un lantisor din argint rodiat. Le-a asortat la o bratara pe care o poarta decand o stiu. Si-a facut un set dragut. Dupa ce a primit darul meu, mi-a spus ca acum are un set cu cercei si bratara de la bunica si pandantiv de la mine. Mi s-a umplut inima de bucuria primului cadou pe care i l-am oferit fara sa fie cumparat din banii ei.

1 comment:

  1. Am avut probleme în căsătoria mea, deoarece soțul meu de 15 ani spune că vrea un divorț după ce am trecut împreună, asta mi-a frânt inima, încerc să înțeleg ce am greșit, dar nu m-am putut gândi la nimic, i-am spus vrăjitorului situația mea și m-a făcut să înțeleg că soțul meu nu este el însuși, mi-a spus ce să fac și am urmat instrucțiunile, în trei zile după vraja, bărbatul meu a ajuns la bunul său simț și a anulat divorțul, de atunci am fost trăind fericiți împreună fără nicio problemă, dacă aveți probleme în relația dvs., contactați-l pe Dr. Ajayi pentru o soluție durabilă pe adresa sa de e-mail: drajayi1990@gmail.com sau numărul Whatsapp / Viber: +2347084887094

    ReplyDelete