Ce obiecte sanitare alegi pentru baia ta

Eu niciodata nu am apelat la designeri speciali cand am facut renovari in casa mea. Din simplul motiv ca mie imi place sa gandesc eu toate lucrurile, sa pun in functie imaginatia si simturile mele astfel incat casa mea sa arate exact asa cum imi doresc eu. Si desigur, cand am facut renovari, sala de baie nu a fost o exceptie. Eu am gandit in ce culori mi-ar placea sa fie faianta si gresia, ce mobilier sa punem si ce obiecte sanitare.

Cand vine vorba de obiecte sanitare in sala de baie, mie mi se pare important ca totul sa fie in armonie si aici, este nevoie de un echilibru al culorilor si al design-ului, tocmai de aceea, am ales si cada si lavoarul in acelasi stil. Intr-o sala de baie moderna, este destul de dificil sa alegi obiecte sanitare pe masura. Personal nu sunt amatoarea lavoarelor de ultima generatie, mult mai sofisticate. Eu raman pe varianta clasica, care mi se pare cea mai comoda, atat pentru maturi, cat si pentru copii. Dintre obiecte sanitare, cel mai greu mi-a fost sa aleg cada. Deoarece nu am atat de mult spatiu in sala de baie, imi doream ca totul sa fie compact, dar nu doream sa renunt la cada in favoarea cabinei de dus. Intr-un final am optat pentru o cada de dimensiuni mai mici, in care, insa, ma pot relaxa in voie, ceea ce o cabina de dus nu-mi permite.

Personal, imi plac foarte mult lavoarele dreptunghiulare. Mi se par foarte stilate. As fi optat pentru un lavoar de acest fel, daca nu as fi avut si copii, care la cat de neastamparati sunt, nu am riscat sa iau un lavoar cu colturi ascutite.

No comments:

Post a Comment