Anunturi platite sau anunturi gratuite? Care sunt cele mai bune si mai eficiente?

Comertul este foarte important pentru economia generala. Daca nu ar exista comert, economia nu ar avea cum sa se dezvolte. Principalul „mobil” al comertului este produsul si vanzarea, cumpararea, tranzactionarea sa. Pentru a ajunge la cumparator, produsele trebuie promovate, trebuie sa existe vizibilitate pe toate canalele de promovare. De regula, promovarea se face cel mai simplu prin anunturi gratuite sau prin cele platite.

Anunturile platite apar de regula in ziare sau in sectiunile premiul ale site-urilor de anunturi, contin diverse facilitati in plus fata de unul gratuit, pot sa ajunga la cateva zeci de lei si au un timp de expunere pe site sau in ziar mai mare decat cele gratuite. Se pot reinnoi automat, au si mai multe poze poate, vorbind despre anunturile platite online, pot sa fie adaugate mai multe detalii, pot exista si anumite link-uri sponsorizate pe pagina, depinde doar de politica respectivului site.

Anunturile care se platesc sunt cautate mai ales de firme sau de vanzatori cu pretentii, care vor sa aiba cat mai multi clienti si sa isi vanda rapid serviciile si produsul. In ceea ce priveste aceste anunturi gratuite, acestea au anumite limite de spatiu, limite la fotografiile adaugate, daca discutam despre site-uri, cele din ziare au limite de semne si nu sunt insotite de poze in cele mai multe cazuri. Anunturile gratuite sunt insa foarte bune pentru persoanele fizice care au ceva de vanzare si nu-si permit sa dea bani pe promovare, sunt eficiente si pot sa ajute la plasarea produsului sau serviciului in timp util.

Anunturile gratuite nu le vor putea inlocui pe cele premium din simplul motiv ca nu au aceeasi eficienta si metoda de promovare-cele platite online sau offline, apar fie mai sus, pe site, sunt semnalizate, iar in print apar pe primele pagini, in colturi usor de vizualizat, in pagini dedicate si in chenare speciale, delimitate de restul anunturilor, cu fonturi deosebite.

No comments:

Post a Comment