Delicii de martie

In luna martie, femeile se afla in centrul atentiei. Primavara incepe cu martisoare si mici atentii pe care domnii le ofera doamnelor in semn de dragoste, respect si apreciere. Spre norocul nostru, al tuturor, primavara ne-a facut ea insasi, un cadou, o vreme superba. E frumos sa vezi in jur o mare de flori, de oameni preocupati sa aleaga cel mai potrivit cadou pentru persoanele dragi. Te simti ca un mic cautator de comori, incerci sa gasesti comoara cea mai de pret, cea care va insenina ziua cuiva. Pana la urma despre asta e vorba, in aceasta luna. De zambete daruite, de gesturi mici facute cu o mare daruire si implicare. Nu poate fi ceva mai frumos decat sa vezi bucuria din ochii persoanei careia ii daruiesti ceva, un lucuru cat de mic. Asta inseamna bucuria de a daruit.

Atunci cand daruiesti te simti de o mie de ori mai bine ca atunci cand cumperi ceva pentru tine. Imi place ca atunci cand daruiesc ceva sa o fac tinand cont de personalitatea si preferintele persoanei careia urmeaza sa ii fac cadoul. Recunosc ca petrec foarte mult timp la cumparaturi, pentru ca de fiecare data incerc sa gasesc ceea ce este mai bun, mai de calitate, mai potrivit. Petrec ore bune in cautarea celor mai potrivite cadouri, atentii. Am vrut in mod special sa ii ofer mamei mele, pe langa clasicul martisor, ceva dulce, care sa fie pe gustul ei. Cum stiam ca ea adora ciocolata alba si fructele gojii, am inceput sa fac “sapaturi” pentru a gasi produsele mult dorite. Am aflat de la o prietena de site-ul www.cufarulnaturii.ro. Spre surprinderea mea am gasit acolo ambele produse intr-unul singur. Asa ca am adaugat in cos o ciocolata alba cu fructe gojii,75 grame.

M-am bucurat in primul rand ca am gasit ceva mai special si in al doilea rand, m-am bucurat sa vad ca acea ciocolata continea zaharuri naturale. Bineinteles ca nu m-am putut abtine si am mai comandat si alte produse dulci, de pe site, pe care bineinteles le-am daruit.

No comments:

Post a Comment