Un fel unic de a curata cartofi

Cand eram mica ma uitam la mama cum curata vreo cinci cartofi pe secunda si pur si simplu nu puteam intelege cum reuseste sa faca asta cand mie imi lua cel putin douazeci de minute sa curat unul - si asta cu un curatator special! Normal, eram mica si in realitate habar nu aveam cu se curata un cartof. Iar daca televizorul ar fi fost singura mea sursa de a invata cum sa fac asta, nici ca as fi reusit vreodata.

Ma uitam cu tata uneori de amuzament la emisiunea Cireasa de pe tort ca sa radem de invitatii de acolo. Intr-una din dati, invitata a fost una dintre acele pipite care se tot perinda pe la televizor, sincer nu mai stiu sigur daca Alina Plugaru sau Sanziana Buruiana, una dintre ele. Mai probabil Alina. Femeia a declarat cu sinceritate inca de la inceput ca n-are nici cea mai vaga idee cand vine vorba de gatit, insa habar n-aveam ca voi fi martora unui lucru care acum ma socheaza de-a dreptul. Alina a luat cativa cartofi, le-a curatat coaja, ia un fund de lemn si incepe sa-i taie pe el ca si cum ar taia ceapa. Si asta cu viteza melcului. Tata a ramas stupefiat si, daca nu eram acolo, cu siguranta ar fi jignir-o pe femei in ultimul hal pentru gestul ei folosind niste cuvinte nu foarte dragute. Si daca pe moment nu i-am inteles reactia, acum imi dau si eu seama cat de penibil poate sa fie ce a facut ea.

Ce fel de viata sa fi dus incat sa nu stii cum se curata un cartof? Si, oricat de mirata as fi fost de asta, am avut neplacerea ca mai tarziu sa intalnesc o fata care nici macar nu stia sa unga o felie de paine cu margarina sau sa taie o bucata de friptura. Nu, nu exagerez. Nu stie sa tina tacamurile in mana pur si simplu. Deci probabil va imaginati cate femei chiar n-au nici cea mai vaga idee despre cum sa curete un amarat de cartof, d-apai sa mai si gateasca!

No comments:

Post a Comment