Frenezia cumparaturilor

Noi, femeile avem mereu “lucruri dragute” de cumparat, niciodata nu sunt suficiente cele pe care le detinem deja. Nu stiu cum se face, si aici cred ca va regasiti multe dintre voi, dar mereu sfarsesc petrecand ore bune pe diverse site-uri, fie ca sunt site-uri cu hainute, cu pantofi, obiecte decorative sau diverse accesorii. Nu caut nimic anume, nu am nevoie de nimic in mod special, pentru vreun eveniment aparte, petrecere sau mai stiu eu ce, insa cu toate astea tot nu ma pot abtine sa nu iau fiecare site la “bani marunti”.

Cineva privindu-ma din exterior, ar putea spune ca fac cine stie ce studiu de piata, sau cercetare stiintifica in domeniul modei, ca am vreo lucrare de predat , avand ca tema“shoppingul online” De ce spun asta? Pentru ca sunt foarte meticuloasa si dedicata pasiunii mele, drept urmare desktopul meu este plin de foldere si poze cu diverse outfit-uri, diverse piese vestimentare, schite cu modele de rochite, tot felul de “chestii dragute”. Am mereu o duzina de tab-uri deschise, in caz de urgenta, evident. Nu se stie niciodata cand o sa am nevoie de o idee, cand o sa fiu intr-un impas creativ si o sa apelez la colectia mea de poze si site-uri. Din ce alt motiv puteam sa le salvez, daca nu unul pur costructiv? Zilele trecute, insa, am dat peste un site ce mi-a atras atentia, www.myieftin.ro. Ce am gasit aici? Pai, am gasit foarte multe categorii ce ma intereseaza, intr-un singur loc. Cat noroc pe mine, nu? Am descoperit aici o sursa inepuizabila de inspiratie si bun gust. Acest site vine in ajutorul tau cand esti in impas, pentru a te scoate din incurcatura , daca ai de facut un cadou cuiva, pentru ca ai o gama foarte variata de produse si orice ai alege nu poti alege gresit Si ghici ce, daca esti interesata de noile produse si da, de reduceri, te poti abona la newsletterul lor si de acolo incepe distractia. Plus ca raportul calitate pret este unul foarte bun.

Pe langa obiecte vestimentare, cosmetice, accesorii, decoratiuni, poti gasi aici si carti, o mare varietate chiar, din diverse domenii si veti avea surpriza sa dati si peste ebook-uri. Va recomand sa il incercati!

No comments:

Post a Comment