In pasi de tango catre o viata noua

De cand ma stiu mi-a placut dansul. Mi-a placut, pentru ca nu exista un instrument mai frumos decat corpul tau pe lumea asta decat corpul tau si ce poti face mai frumos cu el decat sa il misti in ritmul unor melodii care iti fac parul sa ti se ridice pe ceafa la fiecare nota. Recunosc ca tango-ul este dansul meu preferat. Exista o gratie in acest dans care este peste orice altul.

Cand mi-am cunoscut jumatatea, am fost amandoi cei mai fericiti. Acum nu vreau sa se inteleaga ca acum nu mai suntem. Nu, dimpotriva, acum suntem si mai fericiti. Ne-am cunoscut la un curs de dans si incet incet, parca cu fiecare pasde dans, ne-am indragostit mai mult unul de altul. Acum dupa terminarea cursului si o relatie de 1 an jumatate am decis sa ne casatorim, convinsi fiind ca asa este cel mai bine si ca ne-am gasit partenerul de dans pe viata, unul in altul. Nu mi-am imaginat ca atunci cand te gandesti la o nunta este atat de greu sa alegi un local. Bineinteles ca am dorit pentru noi un ballroom. Am cautat astfel ballroom Bucuresti pe internet pentru a gasi cele mai interesante oferte si apoi am cautat si ballroom nunti pentru ca am realizat ca poate exista localuri ne-explorate pe care nu le-am descoperit. Alegerile sunt intotdeauna dificile si recunosc ca si asta a fost la fel.

Extraordinar de dificil sa alegi un ballroom bucuresti care sa fie perfect pentru cel mai important tango din viata ta. Am cautat un local cu cat mai mult alb posibil pentru a avea acea lumina feerica inconjurand-ne chiar si in miez de noapte. Am gasit dupa multe cautari si acest ballroom si am reusit chiar si sa il inchiriem pentru o suma mai mica decat cea ceruta de catre competitorii ei. Desi ne-a fost tare greu, speram ca atunci cand momentul vine totul are sa fie ideal.

No comments:

Post a Comment