Profesoara de engleza

In scoala generala am avut o profesoara de engleza foarte draguta care ne determina sa invatam la materia ei prin micile cadouri pe care ni le facea, si imi placea ca de fiecare data cand luam o nota mare ne lipea cate un sticker pe caiet sau ne oferea acadele si bomboane. Era foarte amabila si prietenoasa la pregatiri si ne placea sa mergem acolo si sa invatam mai multe despre aceasta materie. Mi-a placut corpul ei plinut si fata ei grasuta si a fost o femeie de treaba care desi nu a avut norocul sa aiba copii, reusea sa se apropie foarte bine de noi si ne placea modul in care ne aborda si se purta frumos cu fiecare in parte. Imi placea totul la ea, de la tinuta ei decenta si mereu eleganta pana la micile accesorii si bijuterii pe care le purta si imi placea si modul in care se poarta cu noi, cum ne corecta cand greseam si niciodata nu tipa la noi si nu isi iesea din fire. Avea un calm extraordinar si imi placea ca avea mereu rabdarea sa ne explice si sa ne invete sa pronuntam acelasi cuvant de mai multe ori. Imi place atitudinea ei fata de elevi si comportamentul ei amabil si imi place tot ceea ce ne-a invatat incat sa stapanim cat mai bine limba engleza.

No comments:

Post a Comment