Online e mai bine

Crezand ca vara va dura o vesnicie, iar ne-a prins toamna descoperiti. Descoperiti de haine potrivite pentru copilul din dotare. Cand brusc a dat cu ploaie si cu vant, cand sa iesim in parc cu trotineta, cand sa imbrac fetita cu hainute mai groase – ele nu-s! Scormonind in dulapuri am gasit vesminte ramase mici, strimte si cam uzate. Panica!

Schimbam brusc programul de plimbare cu program de shopping – alti bani, alta distractie! Si asta n-ar fi nimic, dar alergatura si tot „spectacolul” cu imbraca-dezbraca, probeaza, pe-aia roz nu pe-aia gri, nu vreau, nu-mi place, vreau acasa, mi-e sete, vreau bomboane – asta e o etapa peste care nervii familiei cu greu pot face fata. Cumpararea de hainute copii te poate aduce in starea in care seppuku ar putea fi un final fericit.

Am plecat, am cautat, am alergat prin mall-uri, am obosit si-am ajuns acasa cu o pereche de sosete. Mi-am luat plodul in brate si-am inceput sa cautam hainute pentru copii pe internet – comod, calm, amuzant. Si-am gasit! Magazin online cu oferte atractive, modele frumoase si marimi pentru orice varsta. Dintr-o multitudine de culori si aplicatii, fetita si-a ales incantata hainute de toamna-iarna, lasandu-ma s-o masor fara mofturi. Mi-a placut si ne-a ajutat descrierea fiecarui produs cu dimensiunile exacte si varsta pentru care se potriveste – mi-a fost usor sa aleg marimea dorita de noi. Fetita a fost incantata sa-si aleaga hainutele care i-au placut fara s-o mai alerg prin tot orasul.

Click pe Comanda si aceste hainute copii ajung la noi in 2-3 zile, cu plata la livrarea coletului. Daca as fi cumparat de minim 200 de lei, transportul l-as fi avut gratis. Oricum, nu-i deloc scump. E simplu si eficient, am scapat de stres si oboseala. Tot online puteam cumpara si incaltaminte pentru copii, dar asta mai tarziu, la urmatorul salariu...

No comments:

Post a Comment